HTML

Bejelenkezés: 70 947 8286

Friss topikok

Linkblog

Otthoni hajfestés lépésről lépésre

Hajak 2011.04.22. 14:25

Névjegykártya rendelés: itt

Szórólaptervezés, nyomtatás

 

Tartós, professzionális eredményt érhetünk el a költségek töredékével is, ha otthon festjük hajunkat.
 

   Otthoni hajfestés lépésről lépésre

 

Ha úgy érzed hajad színe elhalványítja szépségedet, válassz egy megbízható festékmárkát és tartsd be hajfestés szabályait lépésről lépésre. Egy doboz minőségi hajfesték alig kerül többe, mint 1000 forint, és az eredmény olyan, mintha szakértői kezekre bíztuk volna. Számos színpaletta közül választhatsz, teljesen megújulhatsz és mindezt alig egy óra alatt!


1. Válaszd ki a megfelelő színt

Azok számára, akik változtatni szeretnének a hajszínükön, azt javasoljuk, hogy bőrszínéhez válassza a haj tónusát. Egy általános szabály, hogy a természetes szőkék próbáljanak ki egy karamell, gazdag arany színt vagy lágy gesztenyét. A természetes barna hajúak számára a "bogyós színeket" ajánljuk, mint a vörös és barnák különböző árnyalatai. A vörös hajon jól mutatnak az arany és réz tincsek.



2. Mindig végezz bőr-tesztet

Nagyon fontos, hogy a festék alkalmazása előtt végezz egy allergia-tesztet. Ha 48 óra múlva a festék bőrrel való érintkezése után semmilyen reakciót sem váltott ki, akkor nyugodtan használható a festék.



3. Készítsd elő a hajad

Az optimális, ha hajfestés előtt egy nappal mosod meg a hajad. A hajnak száraznak kell lennie a festék alkalmazása során, különben a szín veszít erejéből. Közvetlenül a hajfestés előtt sem szabad hajat mosni, ugyanis a túl tiszta fejbőrön csípni fog a festék. A festék felvitele előtt fésüld végig alaposan a hajad, ez lehetővé teszi a festék könnyebb felvitelét.



4. Hidratálj

A haj vonalát (homlok, tarkó, fül környéke) kend be vastagon hidratálókrémmel, hogy a bőrödön ne hagyjon nyomot a festék.



5. Legyen kéznél egy régi törölköző

Azt javasoljuk, hogy egy sötét törlőkendőt tarts magadnál, hogy azonnal le tudd törölni az összepecsételt bőrfelületet.



6. Fesd be egyedül a hajad

Vegyél fel egy vékony nylon vagy gumikesztyűt. Kezd a tarkó feletti tincsekkel, így a festett haj nem fog arcodba lógni. Festés előtt válaszd a hajadat négy részre. A nyak feletti részekkel kezd a festést. Ha hosszú hajad van, a már festett tincseket csavard össze és "ragaszd" a fejedhez, hogy ne zavarjon.



7. Mondj búcsút az ősz szálaknak

Hogy eltüntetsd a fehér hajszálakat, a festést kezdd mindig az ősz résszel (pl. a hajtövek). Az ősz haj ugyanis sokkal ellenállóbb a festékekkel szemben, mint a természetes színű haj, tovább tart, míg a festék befedi.



8. Nézd az órát

Hagyd hatni a festéket a maximális ideig, de ne tovább. Mindig figyeld az órát, mert a plussz percek roncsolhatják a hajat.



9. Masszázs

Kevesen tudják, hogy a festés hatóideje alatt érdemes egyszer-kétszer átmasszírozni a tincseken a festéket, hogy ne száradjon be, illetve gondoskodjunk a festék jó eloszlásáról.



10. Hajmosás

Mosd meg kétszer alaposan samponnal, közben masszírozd a fejbőrödet. Alkalmazz hajbalzsamot, hogy könnyen formálható és csillogó legyen a hajad.

 

A hajfestés szórakoztató is lehet, addig is magaddal foglalkozol és a végére megszépülsz! Legyen részed egy tökéletes szalon-élményben, gyújtsd meg kedvenc gyertyáidat, teremts nyugalmat körülötted és élvezd a végeredményt!

Forrás: bien.hu

 

Bejelentkezés, időpontkérés: itt

Tel: 70 947 8286

 

 

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hajak.blog.hu/api/trackback/id/tr202847578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csesztella 2011.05.04. 11:31:38

Köszönjük! Nagyon sokan csak azért nem festik saját maguknak, otthon a hajukat, mert nem tudják, hogy mit hogyan kell csinálni, és mivel. Meg olyanok is vannak, akik nagyon magabiztosan festegetnek házilag, csak épp sorozatosan esnek bele ugyanazokba a hibákba.

kishablany 2011.05.04. 13:40:25

Nagyon tetszett ez a cikk! Egy csomó általában elkövetett hibát előz meg, illetve ad rá javaslatot. Sokszor szembesülni az utcán a házi malőr áldozataival, akik fura hajszínben pompáznak. Érdekesek szoktak még lenni az otthoni radikális feketéből szőkét változtatók eredménye is.
Úgy gondolom, hogy ilyen esetben érdemesebb szakemberre bíznunk magunkat. Egyébként otthoni vagy fodrász által végzett festés pártiak vagytok?

Hajak 2011.05.05. 10:47:41

Sziasztok!

Mivel fodrász vagyok, mit mondhatnék... de bevallom én is festem néha otthon a hajam, de azért egy szalonban minden eszköz megvan, ami szükséges lehet! Otthon könnyebben előfordulnak galibák! :)

csesztella 2011.05.06. 10:42:19

Nemrég egy újfajta festék reklámját. Nem tudok róla semmit, csak, hogy az benne a pláne, hogy hab állaga van, és állítólag pont úgy néz ki, mintha sima fixáló habot kennél a hajadra és ezért könnyebb felvinni is.
Mint fodrászt kérdezlek, hogy érdemes lehet-e közelebbről is megnézni?

leilahercegno 2011.05.06. 13:37:14

Azt a reklámot már én is láttam... Nem próbáltam még, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen, mert nekem mindig macerás otthon, hogy egyenletesen eloszlassam és mindeközben ne legyen minden - aminek nem kell - csupa festék.
Próbálta már valaki? : )

Renikeee 2011.05.11. 10:27:29

@leilahercegno:
Én múlthéten próbáltam!
És nagyon jó!
Ez volt az első, hogy egyedül festettem be a hajam. Mivel hab, ezért semmit nem kentem össze, csak a hajam:) Nem folyt, nem csöpögött..először féltem, hogy egy idő után összeesik a hab és folyékony lesz, de nem.
A szín is olyan lett, amire számítottam és mindenhol befedte a hajam.
Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy hogy bírja a hajmosást, mennyire tartós. Remélem ebben sem okoz csalódást:)

Vampira99 2011.05.11. 13:28:24

Nagyon népszerű lett mostanság. Ez az a Mousse? :D Nem igazán kísérem figyelemmel az új cuccokat, de erről most nagyon durván sokan beszélnek.

Ha ez tényleg ilyen jó, akkor a legközelebbi festést nekem is ilyennel kell már megejtenem. :D

tirtikka 2011.05.13. 10:54:12

Óóó.. hát van ilyen festék? El sem tudom mondani, mennyire rühellem azt a sok tökölést és takarítást, ami a hajfestéssel jár. Ráadásul nekem havonta kell festenem a hajam, mert semmi sem marad meg rajta tovább. :(

Dódi_ 2011.05.13. 13:42:58

@Vampira99:
Igen, Perfect Mousse a neve.
És tényleg jó, hogy nem kensz össze vele semmit, amit nem akarsz:)

@tirtikka:
Nekem beletelt egy időbe, mire rájöttem, hogy az én hajamon a Schwarzkopf festékek maradnak meg a legtovább, érdemes neked is próbálkoznod, hátha van vmilyen márka, ami a te hajadnak megfelel.

Renikeee 2011.05.18. 11:01:16

@Dódi_: Ez nagyon igaz. Én is végigjártam egy csomó festéket és színezőt még ez előtt. Elég sokáig tartott, mert nem akartam azért alkalmanként váltogatni, hátha az még rosszabbat tesz a hajamnak.

No, de most végre jó! :)

evanagy 2011.05.18. 16:17:05

Túl vagyok már pár tragikusan végződő hajfestésnek és ez a hab állagú hajfesték nagyon bevált. Az állaga is jó és könnyű vele bánni. A hajamat én már roncsolom régóta, de használok balzsamot és nagyon szépen rendbe rakja. Rendszeresen vágatok a végéből is, így egészséges marad. Szerintem ha folyamatosan ápoljátok, akkor szép egészséges lesz.

hamotar 2011.05.20. 11:18:25

Mit értesz tragikusan végződő hajfestésen? Annyira borzalmas lett? :( És a habbal mitől volt más? Az ecset hiánya?
Az jó, ha mindig vágatsz a végéből. Sokan tényleg ott rontják el, hogy nem vágnak vissza a végéből, mert "növesztik", aztán meg sokkal többet kell levágni belőle, amikor már kész a baj és hosszan szét van töredezve a hajvég.

mostkeltem 2011.05.20. 14:42:53

Szerintem azért a balzsam annyira nem rakja rendbe. Gondolj bele, hogy a festett hajadra még valami szintetikusat is kensz... Inkább az alkalmankénti pakolásokban hiszek - azokra a házi készítésű pakolásokra gondolok. De ha már festjük a hajunkat ezzel meg kell békélni.
A habfestéktől nekem főleg a felvitel miatt volt más. Mivel nincs szükség ecsetre sokkal könnyebben lehet vele boldogulni. Összességében nekem tetszett.
süti beállítások módosítása